-
Τοποθετήστε τους φοιτητές στις μπροστινές θέσεις της αίθουσας, ώστε να είναι μακριά από πιθανές πηγές διάσπασης (π.χ. πόρτες, παράθυρα).
-
Χρησιμοποιήστε υλικό καλά οργανωμένο που περιλαμβάνει περιλήψεις κεφαλαίων, γλωσσάρια, ευρετήρια.
-
Φροντίστε η βιβλιογραφία και η ύλη του μαθήματος να είναι διαθέσιμα από την αρχή του ακαδημαϊκού εξαμήνου, καθώς και οποιοδήποτε άλλο υλικό θα χρησιμοποιηθεί στα πλαίσια των μαθημάτων.
-
Οργανώστε τη διδακτέα ύλη σε ενότητες.
-
Όταν διδάσκετε καινούργιες έννοιες χωρίστε τη διδασκαλία σε βήματα. Καταρχήν αναφέρετε ποιος είναι ο στόχος, στη συνέχεια κάντε μια ανασκόπηση των προηγούμενων μαθημάτων και τέλος, συνοψίστε.
-
Επισημάνετε τα κυριότερα σημεία της διάλεξης, χρησιμοποιώντας γραπτές και προφορικές τεχνικές για να δώσετε έμφαση.
-
Οργανώστε τις διαλέξεις σας ώστε να υπάρχει ποικιλία και οι παρουσιάσεις και η συζήτηση στη τάξη να εναλλάσσονται. Εάν το μάθημα διαρκεί πολλές ώρες, φροντίστε να γίνονται αρκετά διαλείμματα.
-
Πριν την προβολή ενός βίντεο ή μιας ταινίας τονίστε τα πιο σημαντικά σημεία.
-
Συνδέστε τις έννοιες μεταξύ τους, χρησιμοποιώντας οπτικές και λεκτικές μεθόδους (π.χ. εννοιολογικούς χάρτες, διαγράμματα).
-
Σε συνδυασμό με την προφορική παρουσίαση χρησιμοποιήστε οπτικό υλικό.
-
Δώστε οδηγίες, γραπτά και προφορικά, για εργασίες που ανατίθενται στα πλαίσια του μαθήματος, προσδιορίζοντας με σαφήνεια τις προθεσμίες παράδοσης. Ειδοποιήστε εκ των προτέρων για τυχόν αλλαγές.
-
Όταν αναθέτετε σύνθετες εργασίες βοηθήστε τους φοιτητές να τις χωρίσουν σε μέρη και να τις εκπονήσουν τμηματικά.
-
Στις περιπτώσεις που είναι εφικτό ενθαρρύνετε την ομαδική εργασία (π.χ. στην ανάθεση εργασιών).
-
Επιτρέψτε στους φοιτητές που αντιμετωπίζουν δυσκολίες στην επεξεργασία ακουστικών πληροφοριών, αλλά και στο να ακούνε και ταυτόχρονα να κρατάνε σημειώσεις, να ηχογραφούν τις διαλέξεις ή να υποστηρίζονται στην καταγραφή σημειώσεων από φοιτητές - βοηθούς.
-
Στις εξετάσεις διαθέστε επιπλέον χρόνο.
-
Οι εξετάσεις θα πρέπει να διεξάγονται σε ήσυχο και χωρίς διασπαστικούς παράγοντες περιβάλλον.
-
Επιτρέψτε τη χρήση λεξικού, ορθογράφου, αριθμομηχανής, Η/Υ, γραφέα, αναγνώστη κατά τη διάρκεια της εξέτασης.
-
Δείξτε επιείκεια σε ορθογραφικά ή γραμματικά λάθη όταν δεν χρησιμοποιείται ορθογράφος.
-
Αποφύγετε να ξεχωρίζετε τους φοιτητές με ΔΕΠΥ από τους υπολοίπους και να μιλάτε στην υπόλοιπη τάξη για τις ιδιαίτερες ανάγκες τους.
-
Είσοδος στο myDasta
-
Δημιουργία Λογαριασμού
Το Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα (ΟΠΣ) της ΔΑΣΤΑ συγκεντρώνει τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες όλων των γραφείων της.
Ως χρήστης, είτε είστε φοιτητής ή απόφοιτος, είτε εκπροσωπείτε κάποια επιχείρηση ή φορέα, στο ΟΠΣ της ΔΑΣΤΑ του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων έχετε τη δυνατότητα να διαμορφώσετε το προφίλ σας και προτιμήσεις σας και να αξιοποιείτε το σύνολο των υπηρεσιών μας μέσα από μια ενιαία και προσωποποιημένη εμπειρία
Αν είστε Φοιτητής/ Απόφοιτος εγγραφείτε εδώ