-
Χρησιμοποιήστε υλικό καλά οργανωμένο που περιλαμβάνει περιλήψεις κεφαλαίων, γλωσσάρια, ευρετήρια.
-
Φροντίστε η βιβλιογραφία και η ύλη του μαθήματος να είναι διαθέσιμα από την αρχή του ακαδημαϊκού εξαμήνου, καθώς και οποιοδήποτε άλλο υλικό θα χρησιμοποιηθεί στα πλαίσια των μαθημάτων.
-
Ενημερώστε εκ των προτέρων για την ύλη που θα καλυφθεί στα πλαίσια του μαθήματος και οργανώστε τη διδακτέα ύλη σε ενότητες.
-
Συνδέστε την ύλη που διδάσκετε κάθε φορά με το προηγούμενο μάθημα.
-
Επισημάνετε τα κυριότερα σημεία της διάλεξης, χρησιμοποιώντας γραπτές και προφορικές τεχνικές για να δώσετε έμφαση (γράψτε στον πίνακα ή σε διαφάνειες τις λέξεις-κλειδιά).
-
Όταν χρησιμοποιείτε διαφάνειες, αφήστε να περάσει περισσότερος χρόνος από αυτόν που εσείς χρειάζεστε για να αντιγράψετε το περιεχόμενό τους, πριν προχωρήσετε στην επόμενη διαφάνεια.
-
Πριν την προβολή ενός βίντεο ή μιας ταινίας τονίστε τα πιο σημαντικά σημεία.
-
Συνδέστε τις έννοιες μεταξύ τους, χρησιμοποιώντας οπτικές και λεκτικές μεθόδους (π.χ. εννοιολογικούς χάρτες, διαγράμματα).
-
Προσπαθήστε να είστε αλληλεπιδραστικοί. Συνδέστε το αφηρημένο με το συγκεκριμένο, το τυχαίο με αυτό που ακολουθεί.
-
Σε συνδυασμό με την προφορική παρουσίαση χρησιμοποιήστε οπτικό υλικό.
-
Στο τέλος του μαθήματος συνοψίστε και εξάγετε συμπεράσματα.
-
Δώστε οδηγίες, γραπτά και προφορικά, για εργασίες που ανατίθενται στα πλαίσια του μαθήματος, προσδιορίζοντας με σαφήνεια τις προθεσμίες παράδοσης και τα κριτήρια βαθμολόγησης.
-
Ενθαρρύνετε τους φοιτητές να έρχονται σε επαφή μαζί σας προκειμένου να κατανοήσουν πλήρως τα θέματα των εργασιών που τους αναθέτετε. Ζητήστε τους να αναδιατυπώσουν το θέμα της εργασίας τους και να σας το στείλουν με e-mail. Απαντήστε τους, επιβεβαιώνοντας ότι το έχουν κατανοήσει ή διορθώνοντας τυχόν παρανοήσεις.
-
Στις περιπτώσεις που είναι εφικτό ενθαρρύνετε την ομαδική εργασία (π.χ. στην ανάθεση εργασιών).
-
Μην πιέζετε τους φοιτητές με μαθησιακές δυσκολίες να διαβάσουν δυνατά στην τάξη ή να απαντήσουν σε κάποια ερώτηση.
-
Επιτρέψτε στους φοιτητές που αντιμετωπίζουν δυσκολίες στην επεξεργασία ακουστικών πληροφοριών, αλλά και στο να ακούνε και ταυτόχρονα να κρατάνε σημειώσεις, να ηχογραφούν τις διαλέξεις ή να υποστηρίζονται στην καταγραφή σημειώσεων από φοιτητές - βοηθούς.
-
Προσφέρετε συχνά ευκαιρίες για ανατροφοδότηση (π.χ. ερωτήσεις που εξετάζουν την ύλη που διδάσκεται εβδομαδιαίως).
-
Στις εξετάσεις διαθέστε επιπλέον χρόνο.
-
Οι εξετάσεις θα πρέπει να διεξάγονται σε ήσυχο και χωρίς διασπαστικούς παράγοντες περιβάλλον.
-
Επιτρέψτε τη χρήση λεξικού, ορθογράφου, αριθμομηχανής, Η/Υ, γραφέα, αναγνώστη κατά τη διάρκεια της εξέτασης.
-
Δείξτε επιείκεια σε ορθογραφικά ή γραμματικά λάθη όταν δεν χρησιμοποιείται ορθογράφος.
-
Φροντίστε τα θέματα των εξετάσεων να είναι καθαρογραμμένα και να υπάρχουν μεγάλα κενά μεταξύ τους. Ομαδοποιήστε τα θέματα κατά τύπο (π.χ. βάλτε όλες τις ερωτήσεις σωστό / λάθος μαζί). Εκτυπώστε τα θέματα μόνο στη μια πλευρά μιας κόλλας.
-
Αποφύγετε να ξεχωρίζετε τους φοιτητές με μαθησιακές δυσκολίες από τους υπολοίπους και να μιλάτε στην υπόλοιπη τάξη για τις ιδιαίτερες ανάγκες τους.
-
Είσοδος στο myDasta
-
Δημιουργία Λογαριασμού
Το Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα (ΟΠΣ) της ΔΑΣΤΑ συγκεντρώνει τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες όλων των γραφείων της.
Ως χρήστης, είτε είστε φοιτητής ή απόφοιτος, είτε εκπροσωπείτε κάποια επιχείρηση ή φορέα, στο ΟΠΣ της ΔΑΣΤΑ του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων έχετε τη δυνατότητα να διαμορφώσετε το προφίλ σας και προτιμήσεις σας και να αξιοποιείτε το σύνολο των υπηρεσιών μας μέσα από μια ενιαία και προσωποποιημένη εμπειρία
Αν είστε Φοιτητής/ Απόφοιτος εγγραφείτε εδώ